سفارش تبلیغ
صبا ویژن
حکمت، شرف بزرگوار را می افزاید وبنده مملوک را تا مجلس ملوک بالا می کشد . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
پیوند دوستان
 

بیا فور مدیا
اریان 2233
موزیک هان
ستاره
ارسلان
ایوان باند
بهنام بانی
شادونه
لاوین
تاب ناز
نگین تک
تنهایی
ناز وب
جوان تو موزیک
دلنا
ناز گل
پارسی ناز
موزیک وان
آمازیگ
بیوگرافی ماکان باند
حمید هیراد
حمید هیراد
دانلود آهنگ غمگین
نازدونه
ناز گل
فان جدید
پونک
فان دون
دوستی ها
بروز ی ها
دانسته ها
عکس روز
قهر
نار دونه
رد گذر
ناز فان
تخفیفان
می فان
نگاه من
پردیس
ساتان
دبیر
پارسی دون
آموزگار
جدیدترین ها
تاپ ناز
آریانیا
تدبیر
برترین ها
نیاز
جهان موزیک
مدیا تک
سخا موزیک
استار گیم
رز ناز
زیبا تک
پوربابا
یاسل
چاپ تک
کلبه تک
دانلود آهنگ مذهبی
دیس لاو
فول آلبوم حامد همایون
روزگار
ارس ناز
بازاری
بازی ها
سایبان
نیاز ها
تک وب
فارس تک
بی قراری
پانی تک
صیاد شب
سخا موزیک
دنیای زیبا
موزیک به روز
بیا فور موزیک
فرشته ها
پاپ موزیک
شهر جم
دلداده ها
ندونسته
دانسته
خودرو
بیاتو تقریح
دیار موزیک
پارافیل
پارچه تک
نمکستان
ماکان باند
ماکان باند
مهدی جهانی
مهراب
هوروش باند
دانلود فیلم ایرانی
نمونه سوال
فراز چت
پارسی وان
ایران ترانه
ای فیلم
لاین موی
طرفداری
شادترین
برتر روز
اصلاح
خبر روز
صدا موزیک
تک موزیک
پاییزان
نوشته ها
فایل جدید
انلاین یار
وب تیک
بیا تو مدیا
ناوال 98
دانلود آهنگ خارجی
دانلود آهنگ ترکی
دانلود آهنگ کردی
دانلود آهنگ ایرانی
دانلود تک آهنگ
دانلود آلبوم
دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ محسن لرستانی لینک مستقیم ماکان بند دیسلاو مهراب تی ام بکس موزیک ایرانی دانلود آهنگ دانلود موزیک ویدیو دانلود آهنگ کردی دانلود آلبوم ریمیکس دانلود آهنگ کودکانه دانلود آهنگ دیس لاو دانلود آهنگ میلاد راستاد دیس لاو

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :0
بازدید دیروز :3
کل بازدید :30755
تعداد کل یاداشته ها : 80
103/2/10
12:5 ص

روش مقابله با چاقی در دوره کودکی


 

  • روش مقابله با چاقی در دوره کودکی

    چاقی دوره کودکی مشکلی است که غالبا تا بزرگسالی ادامه یافته و افراد را در معرض تهدیدات جدی سلامت در سنین بالا قرار می دهد.

    به گزارش پزشکین به نقل از مهر؛ محققان به والدین توصیه می کنند که ترک برخی عادات زندگی می تواند به پیگشیری از چاقی دوره کودکی کمک کند. در ادامه فهرست این اقدامات مقابله کننده با چاقی آمده است:

    – غذاخوردن با افراد خانواده.

    – مصرف میوه و سبزیجات بیشتر.

    – عدم اصرار به فرزند مبنی بر اینکه باید غذایش را کامل بخورد و هیچ چیزی در بشقاب باقی نماند.

    – کاهش مصرف نوشیدنی های قندی و افزایش نوشیدن آب.

    – کاهش مدت زمان تماشای تلویزیون و افزایش تحرک بدنی.

    – حصول اطمینان از خواب کافی کودک.

    – بهبود کیفیت زندگی خانواده و کاهش قرارگیری کودک در معرض استرس.

    – حفظ وزن سالم خود والدین، چرا که معمولا افزایش ریسک چاقی کودک در مورد والدین چاق بیشتر است.


  
  

مانیکور ناخن یعنی چه و چگونه است؟ (آموزش کامل)


 

  • مانیکور ناخن یعنی چه و چگونه است؟ (آموزش کامل)

    اگر قصد دارید برای زیباتر شدن ناخن های خود، روش مانیکور ناخن را انتخاب کنید ما همه چیز را در مورد مانیکور ناخن به شما می گوییم. در ادامه، توضیحاتی ارائه شده است که باید قبل از اینکه مانیکور کنید، موارد زیر را بدانید و رعایت کنید. سپس بصورت مرحله به مرحله نحوه مانیکور ناخن را آموزش می دهیم.

    لازم به ذکر است، آموزش قدم به قدم مانیکور ناخن که در این سایت ارائه شده برای همه مناسب است چه مبتدی باشید و چه حرفه ای که می خواهید بصورت پیشرفته تر مانیکور ناخن را بیاموزید.

     مانیکور ناخن یعنی چه و چگونه است؟مانیکور ناخن یعنی چه و چگونه است؟

    از جویدن و تکه تکه کردن ناخن هایتان بپرهیزید

    کاملا واضح است، اگر ناخن هایتان را می جوید باید این کار را متوقف کنید! مطمئنا استرس در زندگی همه ما هست، اما راه حل آن جویدن ناخن هایتان نیست. ضرری که به سیمای مانیکور خود می زنید اگرچه تنها نیمی از مشکل است، نیمه دیگر هم مربوط به آسیب های زیرین ناخن هایتان و هم پتانسیل های سیستم ایمنی بدنتان می شود (آیا تا بحال در مورد اتفاقی که در زیر ناخن هایتان می افتد شنیده اید؟)

    ناخن هایتان را خیلی زیاد سوهان نکشید

    درحالیکه سوهان کشیدن ناخن ها ( در آرایش مدرن ) می تواند به ظاهر زیبای ناخن کمک کند و هر برآمدگی و چاله چوله را بپوشاند اما سوهان کشیدن با از بین بردن لایه های زیرین باعث به وجود آمدن ناخن های نازک، شکننده و ضعیف می شود. پس هرگز بیشتر از یک بار در ماه ناخن ها را سوهان نکشید

    سفید گذاشتن روکش پایه

    ما می دانیم که شما مشکل زمان دارید و صرف نظر کردن از یک مرحله کم اهمیت ظاهرا روشی آسان برای صرفه جویی کردن در وقت است. اگرچه سفید گذاشتن روکش پایه نه یک کار کم اهمیت است نه در وقتتان صرفه جویی می شود. بلکه در مانیکور بعدی تان بیشتر باعث می شود ناخن هایتان بشکند، بستر ناخن هایتان ظاهرا لکه لکه شود و مانیکورتان سریع تر لب پریده شود. به علاوه روکش پایه حاوی مواد مغذی مهمی است که ناخن هایتان بدانها احتیاج دارد.

    مانیکور کردن یکی از روشهای زیباتر کردن ناخن ها است که همیشه در آرایشگاه انجام میشود و هزینه زیادی برای این کار صرف میشود . اما ما در این مطلب روشی را برای مانیکور کردن در منزل به شما یاد خواهیم داد .

    هیچ روشی نمی تواند مانند یک مانیکور خوب شما را جوان نشان دهد؛ با این حال مانیکور خوب هزینه دارد. امکان دارد شما بخواهید خودتان در خانه این کار را انجام دهید.

    مانیکور در خانه به دلیل ترسی که شما نسبت به انگشتان خود و یا تجربه ی قبلی دارید امکان دارد در اول ترسناک دیده شود. روشی که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد، روندی مرحله به مرحله است که به شما این تضمین را می دهد که شما می توانید مانیکور حرفه ای را در خانه انجام دهید. نقطه قوت این مقاله این است که این فرایند ذکر شده ارزان و کم هزینه است.

    خیلی ها از کلمه ی مانیکور برداشت خوبی ندارند و تصور می کنند کاریست غیر عادی و مخصوص آرایشگاه ها. اما در واقع مانیکور و پدیکور به معنی مرتب کردن، چیدن سفیدی های اضافه ی اطراف ناخن و هم اندازه کردن ناخن هاست و می تواند خیلی راحت در خانه انجام گیرد، مانیکور یعنی مرتب کردن ناخن های دست و پدیکور یعنی منظم شدن ناخن های پا، شما می توانید به طریقه ی زیر، ناخن های دست و پایتان را خودتان درخانه مرتب کنید.

    برای مانیکور در خانه به این وسایل نیاز دارید

    o تمیزکننده ی کتان یا حوله
    o ناخن گیر
    o سوهان ناخن
    o کرم مرطوب کننده یا روغن
    o یک تشت
    o آب گرم برای خیس کردن
    o وسایل مانیکور مانند گوشه گیر، گوشت گیر، قیچی و انواع سوهان ها و …
    روش مانیکور در خانه

    قدم اول

    ابتدا به کمک ناخن گیر ناخن های خود را کوتاه کرده و فرم دهید، این مرحله مهمترین بخش کار است، حتما دقت کنید تا ناخن هایتان با همدیگر هم اندازه باشد، گوشه ی ناخن را به دلخواه گرد یا مربعی کنید. کوتاهی و بلندی ناخن هم کاملا سلیقه ایست.

    سوهان کشیدن ناخن ها

    به وسیله ی سوهان ناخن گوشه و بالای ناخن های خودتان رو تمیز و مرتب کنید و دقت کنید که اینکار را با آرامش انجام دهید و به روی ناخن هاتون هیچ گونه فشاری وارد نکنید چرا که باعث آسیب به ناخن می شود.

    سپس ناخن های خود را به مدت 5 دقیقه در کاسه ی آب گرم یا شیر یا روغن زیتون قرار دهید تا پوست اطراف ناخن نرم شود و بعد به کمک یک پارچه ی کتان یا حوله دستان خود را خشک کنید. از محلول آب و آبلیمو هم می توان استفاده کرد، آبلیمو باعث سفیدی و تمیزی ناخن ها می شود.

    اکنون که دست های شما تمیز و مرطوب هستند، از یک کرم مرطوب کننده ی خوب استفاده کنید و دست های خود و ناخن هایتان را با آن مالش دهید. این کار باعث می شود تا آب کافی به پوست شما رسیده و آن را مرطوب سازد. اگر مرطوب کننده ی خوب دم دست ندارید، می توانید از روغن مورد علاقه ی خود استفاده کنید.

    بعد از اینکه پوست اطراف ناخن نرم شد با یک گوشت گیر گوشت های اطراف ناخن را کمی به طرف بالا زده و پوست های اضافه را به کمک یه قیچی کوچک بگیرید . اینکار را از یک طرف ناخن شروع کرده و به طرف دیگر ختم کنید و بعد از اتمام کار ناخن هایتان را با الکل ضدعفونی کنید.

    می توانید با ناخن گیر گوشه های برآمده را بردارید. توجه داشته باشید پوست روی ناخن می تواند از ناخن در برابر عفونت های باکتریایی جلوگیری کند. بنابراین اگر به این بخش آسیب بزنید احتمال دارد که به ناخن خود نیز آسیب زده باشید. زمانی که پوست خود را تمیز کردید، ناخن های آویزان شده از گوشه های ناخن خود را تمیز کنید.

    اکنون با ابزار پوشر، مقداری کوتیکول ناخن را به عقب برانید و مرتب کنید. هر از گاهی با پارچه ی کتان اضافات را از روی ناخنتان پاک کنید.

    می توانید این کارها را بعد از حمام انجام دهید، چرا که گوشه ی ناخن ها حسابی خیس خورده و بیرون زده و آماده ی مرتب شدن است، فقط حواستان باشد ناخنتان نشکند، زیرا معمولا بعد از حمام ناخن ها نرم و شکننده هستند. پدیکور هم دقیقا مانند مانیکور است و هیچ تفاوتی ندارد.

    توجه داشته باشید که شما باید از ناخن هایتان مراقبت کنید و از آنها برای کار در آشپزخانه و نظافت مانند پاک کردن لکه ها استفاده نکنید، شب هنگام آنها را چرب کنید و از مانیکور و پدیکور برای زیبایی و مراقبت بیشترشان کمک بگیرید.

    امیدواریم توانسته باشیم یک آموزش کامل را برای مانیکور ناخن در اختیار شما گذاشته باشیم.

    / مجله دکتر سلام


  
  

تحلیل رفتن عضلات در سنین بالا با کاهش سیگنال‌های عصبی در ارتباط است


 

  • تحلیل رفتن عضلات در سنین بالا با کاهش سیگنال‌های عصبی در ارتباط است

    بررسی‌ها نشان می‌دهد تحلیل رفتن عضلات در سنین بالا با کاهش سیگنال‌های عصبی مرتبط است.

    به گزارش پزشکین به نقل از ایسنا؛ متخصصان علوم پزشکی در بررسی علت روندِ طبیعی تحلیل رفتن عضلاتِ پاها در سنین بالا دریافتند از دست رفتن عصب‌ها موجب این وضعیت می‌شود.

    در بررسی انجام گرفته روی 168 مرد، پزشکان انگلیسی مشاهده کردند عصب‌های کنترل کننده پاها تا سن 75 سالگی حدود 30 درصد کاهش می‌یابند.

    با بالا رفتن سن ماهیچه‌ پاها کوچکتر و ضعیف‌تر می‌شود و موجب بروز مشکلاتی در حرکت‌های روزمره همچون بالا و پایین رفتن از پله‌ها و بلند شدن از روی صندلی می‌شود.

    به گفته کارشناسان در نهایت تمامی افراد دچار این وضعیت می‌شوند اما علت دقیق این مشکل مشخص نیست.

    پزشکان انگلیسی اظهار داشتند: به طور معمول در افراد جوان 60 تا 70 هزار عصب وجود دارد که حرکت در پاها را کنترل می‌کند اما تعداد آنها در سنین بالا به طور قابل توجهی تغییر می‌کند.

    به گزارش شبکه خبری بی بی سی، به گفته آنها کاهش شدید عصب‌های کنترل کننده ماهیچه‌ها به این مفهوم است که آنها از بین می‌روند. ماهیچه‌ها نیاز دارند سیگنال‌های صحیحی از سیستم عصبی دریافت کنند که پیام منقبض شدن را به آنها برساند و بدن بتواند حرکت داشته باشد.


  
  

فرقه شیرازی عقاید خود را بدون روتوش به نمایش عمومی گذاشت


 

  • فرقه شیرازی عقاید خود را بدون روتوش به نمایش عمومی گذاشت

    حمید بعیدی نژاد سفیر ایران در انگلیس در یادداشتی که در کانال تلگرامی خود منتشر کرده با اشاره به تعرض شب گذشته فرقه شیرازی به سفارت کشورمان نوشت: هر گروه، فرقه و جریان عقیدتی یا سیاسی هویت خود را به هر حال در یک مقطعی از فعالیت خود بدون روتوش به نمایش عمومی می‌گذارد و آنجاست که همگان می‌توانند در یک قاب تصویر، برداشتی واضح از اعماق تاریک آن جریان و یا فرقه پیدا کنند.

    فرقه شیرازی که یک جریان عقیدتی انحرافی بوده است، به یکباره این نمایش را در دیروز در لندن جلوی چشم همگان به نمایش گذارد. آنها اولاً با حمله ناگهانی در شهری مثل لندن، به سفارت ایران، به نقض فاحش حقوق بین‌الملل دست زدند، در حالیکه می‌توانستند با برگزاری تظاهراتی مسالمت آمیز نظر خود را اعلام کنند.

    دوم آنکه در تمام طول تعرض به سفارت، چهار نفر نماینده فکری این فرقه که عرب زبان بودند ضمن شعارها علیه مقامات عالی کشورمان، با فریادهای مستمر در جلوی دوربین شبکه‌های تلویزیونی شعارهای بسیار توهین آمیزی علیه عایشه همسر پیامبر اسلام (ص) و خلفای سه گانه اهل سنت یعنی ابوبکر، عمر و عثمان دادند.

    این فرقه بدینصورت بصورتی فشرده ایدئولوژی انحرافی خود را که سالهاست از طریق شبکه‌های ماهواره‌ای خصوصی اجاره‌ای تعقیب می‌کند معرفی کردند که مبتنی بر اهانت‌های آشکار علیه همسر پیامبر اسلام و خلفای سه گانه و ترغیب شیعیان به قمه زنی حتی در اروپا است. این فرقه که دهه‌هاست در خلوت و محافل خود میراث سترگ امام خمینی در ضرورت وحدت شیعه و سنی را با بدترین وجوه به تمسخر می‌گرفت، امروز نتوانست خود را کنترل کنند و عقاید خود را آنهم در اروپا و شهر لندن در جلوی تمام رسانه‌های دنیا عمومی اعلام سراسری کرد.

    اما سوال اینجاست که آیا در دنیایی که مسلمانان از شیعه و اهل سنت با بزرگترین تهدیدات و مخاطرات مواجه هستند، این شعارها سازنده و مبین شیعه اصیل ائمه اهل بیت است؟

    آیا محدود ساختن رسالت شیعه در عصر امروز به اهانت به رهبران اهل سنت و اصرار بر قمه زدن در مراسم عزای اهل بیت را می‌توان به چیزی جز انحراف و مشوه ساختن معارف بلند اهل بیت تعبیر کرد؟

    مقدر بود که این فرقه انحرافی با حمله به سفارت ایران در لندن به یکباره خود را به جهانیان معرفی کند. از دیروز هزاران شبکه و رسانه که تا به حال اسمی از این فرقه نشنیده بودند، حالا در مسیر آشنایی از این فرقه به شناخت بیشتری از انحرافات عقیدتی این جریان افراطی در میان شیعیان پی می‌برند.

    آنها سعی کردند با اهانت به پرچم مقدس ایران و بزرگ قلمداد کردن اقدام سخیف خود تحت نام “اشغال سفارت ایران” برای خود مشروعیت درست کنند که با دخالت پلیس تعرض آنها بسیار محدود و کوتاه شد و همچنین تمام برنامه برای آنان نتیجه‌ای برعکس داد.


  
  
   1   2      >